« Terug naar overzicht

Differentiëren

Het onderzoek over differentiëren handelt over de mogelijkheden om te differentiëren in een 3 gymnasium klas voor het vak scheikunde. Het onderzoek biedt een overzicht aan mogelijkheden om de leerlingbehoeftes te inventariseren en biedt tevens een praktisch aanpak in de vorm van een les waarin wordt voldaan aan deze leerbehoeftes.

Naam student:
Max Bakker

E-mail student:
MA.Bakker@student.han.nl

Naam onderzoeksbegeleider:
Loes Oldenkamp

Mail onderzoeksbegeleider:
l.oldenkamp@gymnasiumarnhem.nl

Bekijk het onderzoek in PDF Link naar SharePoint

Quriuz maakt gebruik van Cookies

Geef per categorie de keuze voor het gebruik van cookies aan. Wij hebben de cookies van Google Analytics volledig geanonimiseerd en daarom mogen wij die plaatsen zonder toestemming.

In onze Privacyverklaring is hier meer over te lezen. Graag de beste website ervaring? Vink dan alle vakjes aan.

OK