Driehoeksgesprekken; leerling in the lead

Info Qtime

OP, Studenten Co-creatie / Open leergemeenschap
In deze Qtime wordt allereerst de filosofie achter de driehoeksgesprekken toegelicht. Daarna wordt er verder onderzocht wat dit betekent voor jou als mentor en op welke manier jij je leerling kunt ondersteunen en begeleiden in het proces. Je krijgt praktische tips en hand-outs.

Deel deze cursus

Leerdoelen

  • Je weet waarom driehoeksgesprekken bijdragen tot eigenaarschap van het leren van de leerling
  • Je krijgt meer inzicht in de rol van de mentor bij het tot stand komen van de driehoeksgesprekken

Brigitta spreekt uit veel ervaring. Als brenger scoorde ze vorig jaar een 9,4.

Datum

Geen cursusdata

Deze Qtime heeft al plaatsgevonden en is (nog) niet herpland. Heb je interesse? Laat het ons weten zodat wij je op de hoogte kunnen houden.

Toon interesse

Sprekers

Brigitta was tot augustus 2016 afdelingsleider op het Lorentz Lyceum en is daar onder meer medeverantwoordelijk geweest voor de implementatie van het driehoeksbesprek, het vernieuwde toetsbeleid en het IMYC (een vernieuwende didactische werkwijze). Sinds 2016 is zij onderdeel geweest van het onderzoeksteam "Gepersonaliseerd leren". Daarnaast werkt zij de laatste jaren op het niveau van persoonlijke coaching, begeleiding en ontwikkeling van docenten/medewerkers. Als regievoerder onderwijs bij Quriuz en kwartiermaker "Gepersonaliseerd Leren" zet zij haar kennis en kunde verder in.

Kosten

Quriuz maakt gebruik van Cookies

Geef per categorie de keuze voor het gebruik van cookies aan. Wij hebben de cookies van Google Analytics volledig geanonimiseerd en daarom mogen wij die plaatsen zonder toestemming.

In onze Privacyverklaring is hier meer over te lezen. Graag de beste website ervaring? Vink dan alle vakjes aan.

OK