Info Qtime
Na 3 inhoudelijke bijeenkomsten gaat de training over in een Train de Trainer deel zodat het geleerde uitgerol kan worden binnen de eigen school.
Let op: Vanaf bijeenkomst 4 een andere scholingsdag, tijd en locatie!
di 14 januari 2025
15
Nog 14 plekken beschikbaar
Centraal Bureau Quadraam
Saturnus 5
6922 LX Duiven
di 11 februari 2025
15
Nog 14 plekken beschikbaar
Centraal Bureau Quadraam
Saturnus 5
6922 LX Duiven
di 18 maart 2025
15
Nog 14 plekken beschikbaar
Centraal Bureau Quadraam
Saturnus 5
6922 LX Duiven
do 20 maart 2025
15
Nog 14 plekken beschikbaar
Olympus College
Olympus 11
6832 EL Arnhem
do 03 april 2025
15
Nog 14 plekken beschikbaar
Olympus College
Olympus 11
6832 EL Arnhem
do 17 april 2025
15
Nog 14 plekken beschikbaar
Centraal Bureau Quadraam
Saturnus 5
6922 LX Duiven
Bij deelname aan een Qtime van 16:00-19:00 uur (of later) regelt Quriuz een maaltijd. In het kader van duurzaamheid is deze vegetarisch. Om het voor ons organisatorisch behapbaar te houden en geen risico te lopen houden wij geen rekening met dieetwensen/allergieën/andere wensen. Het beste kun je dan zelf een eigen maaltijd meenemen. Aan de gastvrouw of gastheer kun je vragen of zij/hij het wil opwarmen.
Tom Erkens verzorgt namens Studiecentrum voor Bedrijf en Overheid het inhoudelijke deel van de Experttraining Toetsdeskundige.
Vanaf bijeenkomst 4 (Train de trainer) wordt de training verzorgd door Babs Hermsen.
Babs studeerde Human Resource Management. Na een aantal jaar als personeelsmanager te hebben gewerkt wilde ze zich meer focussen op de begeleiding van leerprocessen in de beroepscontext. Ze ging lesgeven op het mbo in haar eigen HR-vakgebied en volgde tegelijkertijd de Lerarenopleiding Omgangskunde. Na afronding van deze studie werd ze al snel aangenomen als lerarenopleider en trainer bij deze opleiding. Sindsdien heeft ze zich verder gespecialiseerd in de begeleiding van leer- en veranderprocessen waarbij persoonlijke en professionele ontwikkeling samengaan. Onder meer door het volgen van de Master Begeleidingskunde en door het doen van praktijkgericht onderzoek naar hoe persoonsvorming en zingeving verder ingebed kan worden in professionaliseringsprocessen.